هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا از خیابان شیرازی می باشد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا از خیابان شیرازی می باشد

هتل ۵ ستاره مدینه الرضای مشهد که در سال 1392 افتتاح شده با 400 باب واحد اقامتی لوکس با تمامی امکانات اقامتی مدرن و پیشرفته می باشد.
هتل مدینه الرضا دارای امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی، اتاق بازی کودکان، سال همایش، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، سالن اسپا، خدمات ویژه معلولین و جانبازان، کافی شاپ، چهار رستوران شامل نرگس 1 و 2، سنتی و رستوران آفتاب، پارکینگ اختصاصی و کاردی مجرب و مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی و ترکی می باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از لوکس ترین هتل های فعال در مشهد است که امکانات بسیار زیادی را برای مسافران خود فراهم کرده است.

شهر مشهد همه روزه میزبان مسافران زیادی است که اگر تصور کنیم نیمی از این افراد هم از استخر ها و یا حمام های سطح شهر استفاده کنند می توانند مسئله رعایت بهداشت و سلامت استخر را تا حدودی دچار مخاطره کنند. و این موضوع مهمی است که بسیاری از هتل های لوکس به آن توجه می کنند و با فراهم کردن تمامی امکانات سعی می کنند تا مانع از خروج بی دلیل میهمان از هتل شوند به همین دلیل هتل مدینه الرضا با در نظر گرفتن ۲ استخر جداگانه برای خانم ها و اقایان این مهم را به خوبی انجام داده است.

در طبقه ۱ هتل دو مجموعه مجزا با تمامی امکانات از جمله سونا،جکوزی و سالن ماساژ اماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز می باشد.

همچنین این استخر ها مجهز به باشگاه های بدنسازی به همراه جدید ترین وسایل ورزشی می باشند.

  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • عسل مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی