هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا از خیابان شیرازی می باشد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا از خیابان شیرازی می باشد

هتل ۵ ستاره مدینه الرضای مشهد که در سال 1392 افتتاح شده با 400 باب واحد اقامتی لوکس با تمامی امکانات اقامتی مدرن و پیشرفته می باشد.
هتل مدینه الرضا دارای امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی، اتاق بازی کودکان، سال همایش، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، سالن اسپا، خدمات ویژه معلولین و جانبازان، کافی شاپ، چهار رستوران شامل نرگس 1 و 2، سنتی و رستوران آفتاب، پارکینگ اختصاصی و کاردی مجرب و مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی و ترکی می باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل مدینه الرضا یک هتل ۵ ستاره واقع در خیابان شیرازی مشهد می باشد. این هتل در سال ۱۳۹۲ در ۱۲ طبقه مثبت، ۵ طبقه منفی و لابی و حدود ۳۲۰ باب اتاق به بهره برداری رسید. معماری این هتل به صورت اسلامی و ایرانی است و اولین هتلی است که با این معماری ساخته شده. هتل مدینه الرضا در عین نوسازی و زیبایی با پرسنلی آموزش دیده منتظر خدمت گذاری به زائران بارگاه امام رضا (ع) می باشد. این هتل هرساله پذیرای زائران بسیاری است. معمولا مسافران مقیم در هتل بدنبال شناخت صاحب هتل مدینه الرضا هستند. به همین منظور مسافر سلام قصد دارد در این مقاله اطلاعاتی در مورد صاحب هتل مدینه الرضا در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

مالک این هتل یک ارگان دولتی است که در قالب هیئت مدیره، مدیریت می شود. مدیر اجرایی هتل مدینه الرضا آقای محمد علی احسانی نیا است.

آقای محمد علی احسانی نیا مدیر اجرایی هتل مدینه الرضا، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی هتل داری بوده، و اکنون دانشجوی ارشد رشته گردشگری هستند. آقای احسانی نیا حدود ۵ سال در سوریه مدیر هتل آسیا و هتل های ثامن بودند. در ایران هم مدیر هتل گلشن رضوی و مدتی هم مدیر هتل فانوس دریا و اکنون مدیر اجرایی هتل مدینه الرضا هستند.

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • عسل مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی