هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا از خیابان شیرازی می باشد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا از خیابان شیرازی می باشد

هتل ۵ ستاره مدینه الرضای مشهد که در سال 1392 افتتاح شده با 400 باب واحد اقامتی لوکس با تمامی امکانات اقامتی مدرن و پیشرفته می باشد.
هتل مدینه الرضا دارای امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی، اتاق بازی کودکان، سال همایش، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، سالن اسپا، خدمات ویژه معلولین و جانبازان، کافی شاپ، چهار رستوران شامل نرگس 1 و 2، سنتی و رستوران آفتاب، پارکینگ اختصاصی و کاردی مجرب و مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی و ترکی می باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل ۵ستاره مدینه الرضا مشهد یکی از لوکس ترین هتل های مشهد است که خدمات بسیار عالی و لوکسی را به مسافران خود ارائه می دهد.هتل مدینه الرضا مشهد با فضایی بسیار زیبا و معماری اصیل ایرانی و تجهیزات مدرن نزدیکترین هتل پنج ستاره به بارگاه امام رضا از ورودی خیابان شیرازی می باشد.

 این هتل که در سال 1392 افتتاح شده با 400 باب واحد اقامتی لوکس با تمامی امکانات اقامتی مدرن و پیشرفته، آماده پذیرایی از زائران و مسافران شهر مشهد می باشد. هتل مدینه الرضا دارای امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی، اتاق بازی کودکان، سال همایش، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، سالن اسپا، خدمات ویژه معلولین و جانبازان، کافی شاپ، چهار رستوران شامل نرگس 1 و 2، سنتی و رستوران آفتاب، پارکینگ اختصاصی و کاردی مجرب و مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی و ترکی می باشد.

یکی از نکات مثبت این هتل این است که بیش از ۹۰درصد مسافران این هتل از نظافت و تمیزی و لوکس بودن اتاق ها رضایت کامل داشته اند.

همچنین ۸۸درصد مسافران هتل از موقعیت مکانی هتل رضایت کامل داشته اند که این امکان را برای آن ها فراهم می کند تا دسترسی کامل به تمامی مراکز خرید و تجاری و حرم مطهر داشته باشند.

هتل مدینه الرضا

  • ۹۷/۰۳/۲۲
  • عسل مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی